Засідання круглого столу на тему: «Маркетинг. Сучасні технології. Ефективні рішення. Перспективи розвитку»

_DSC0491В рамках проведення декади ННІ управління та адміністрування 25 листопада 2015 року кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики проведено засідання круглого столу на тему: «Маркетинг. Сучасні технології. Ефективні рішення. Перспективи розвитку».

Серед особливостей варто відзначити прямий діалог, який відбувся між студентами спеціальності «Маркетинг», викладачами кафедри та експертами-практиками: Ніною Бас (головою наглядової ради ПрАт «Берегиня»), Аліною Дикухою (Інтернет-маркетологом), Ланою Самохіною (маркетинговим директором «VIVAT Company Ltd»), Єгором Гончаренко (маркетинговим директором «Seattwebproject»).

З доповідями виступили:

  1. І.А. Єльчищева, студ. гр. МР-141. Значення маркетингу в сучасному житті. Науковий керівник – А.І.Товстоліс, ст. викладач

  2. А.А. Луцька, студ. гр. МР-141. Генезис та розвиток маркетингу у світі. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент

  3. І.Л. Мехед, студ. гр. МР-131. Новітні підходи до сучасних маркетингових комунікацій.Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент

  4. Е.І. Гололоб, студ. гр. МР-131. Управління лояльністю клієнтів. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент

  5. В.А. Міщенко, студ. гр. МР-141. Роль та види рекламної інформації в сучасному світі. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент

  6. А.В. Мороз, студ. гр. МР-131. Психологічні прийоми в рекламі.Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент

  7. Д.Г. Рогова, студ. гр. МР-131. Нейромаркетинг в дії: як маркетологи маніпулюють свідомістю споживачів. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент

  8. В.О. Попов, студ. гр. МР-141. PR- технології сучасності. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент

  9. Ю.А. Пінчук, студ. гр. МР-131. Сучасні методи прогнозування. Тренд-хантинг. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент

  10. А.О. Зубець, студ. гр. МР-141. Ревеню менеджмент як інструмент маркетингових досліджень. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент

  11. Є.О. Горбачова, студ. гр. МР-151. Імідж фірми. Науковий керівник – А.І.Товстоліс, ст. викладач

  12. Я.В. Шайнога, студ. гр. М-131. Дослідження іміджу фірми. Науковий керівник –  Ю.М.Карпенко, к.е.н., професор

  13. К.І. Москаленко, студ. гр. МР-151. Маркетингова діяльність фірми „Соса-Соlа”. Науковий керівник – А.І.Товстоліс, ст. викладач

  14. А.В. Євсієнко, студ. гр. МР-151. Історія створення бренду Nike. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент

  15. Н.А. Мергієва, студ. гр. МРт-141. Франчиза „Eko-club”. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент

  16. Н.В. Соболь, студ. гр. МР-131. Форсайт-методологія покращення майбутнього. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент

  17. А.В. Шпак, студ. гр. МР-131. Особливості франзайзингу в Україні. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент

  18. Ю.Ю. Захарченко, студ. гр. М-111. Сучасний стан оптового господарства України. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент

  19. В.А. Савченко, студ. гр. М-121. Особливості застосування QR-коду в інтегрованих маркетингових комунікаціях. Науковий керівник –  Ю.М.Карпенко, к.е.н., професор

  20. Д.Ю. Шуляр, студ. гр. М-131. Дослідження масштабів потенціалу ринку. Науковий керівник –  Ю.М.Карпенко, к.е.н., професор

Із заключним словом виступила завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, к.е.н., доцент Вікторія Вікторівна Жидок, подякувавши всім за активну співпрацю, та побажала плідних наукових пошуків у майбутньому.

_DSC0510 _DSC0505 _DSC0504 _DSC0503 _DSC0501 _DSC0496 _DSC0495 _DSC0494 _DSC0491