В рамках проведення декади ННІ управління та адміністрування 25 листопада 2015 року кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики проведено засідання круглого столу на тему: «Маркетинг. Сучасні технології. Ефективні рішення. Перспективи розвитку».
Серед особливостей варто відзначити прямий діалог, який відбувся між студентами спеціальності «Маркетинг», викладачами кафедри та експертами-практиками: Ніною Бас (головою наглядової ради ПрАт «Берегиня»), Аліною Дикухою (Інтернет-маркетологом), Ланою Самохіною (маркетинговим директором «VIVAT Company Ltd»), Єгором Гончаренко (маркетинговим директором «Seattwebproject»).
З доповідями виступили:
-
І.А. Єльчищева, студ. гр. МР-141. Значення маркетингу в сучасному житті. Науковий керівник – А.І.Товстоліс, ст. викладач
-
А.А. Луцька, студ. гр. МР-141. Генезис та розвиток маркетингу у світі. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент
-
І.Л. Мехед, студ. гр. МР-131. Новітні підходи до сучасних маркетингових комунікацій.Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент
-
Е.І. Гололоб, студ. гр. МР-131. Управління лояльністю клієнтів. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент
-
В.А. Міщенко, студ. гр. МР-141. Роль та види рекламної інформації в сучасному світі. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент
-
А.В. Мороз, студ. гр. МР-131. Психологічні прийоми в рекламі.Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент
-
Д.Г. Рогова, студ. гр. МР-131. Нейромаркетинг в дії: як маркетологи маніпулюють свідомістю споживачів. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент
-
В.О. Попов, студ. гр. МР-141. PR- технології сучасності. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент
-
Ю.А. Пінчук, студ. гр. МР-131. Сучасні методи прогнозування. Тренд-хантинг. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент
-
А.О. Зубець, студ. гр. МР-141. Ревеню менеджмент як інструмент маркетингових досліджень. Науковий керівник – В.А.Москаленко, к.е.н., доцент
-
Є.О. Горбачова, студ. гр. МР-151. Імідж фірми. Науковий керівник – А.І.Товстоліс, ст. викладач
-
Я.В. Шайнога, студ. гр. М-131. Дослідження іміджу фірми. Науковий керівник – Ю.М.Карпенко, к.е.н., професор
-
К.І. Москаленко, студ. гр. МР-151. Маркетингова діяльність фірми „Соса-Соlа”. Науковий керівник – А.І.Товстоліс, ст. викладач
-
А.В. Євсієнко, студ. гр. МР-151. Історія створення бренду Nike. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент
-
Н.А. Мергієва, студ. гр. МРт-141. Франчиза „Eko-club”. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент
-
Н.В. Соболь, студ. гр. МР-131. Форсайт-методологія покращення майбутнього. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент
-
А.В. Шпак, студ. гр. МР-131. Особливості франзайзингу в Україні. Науковий керівник – В.В.Жидок, к.е.н., доцент
-
Ю.Ю. Захарченко, студ. гр. М-111. Сучасний стан оптового господарства України. Науковий керівник – Т.В.Забаштанська, к.е.н., доцент
-
В.А. Савченко, студ. гр. М-121. Особливості застосування QR-коду в інтегрованих маркетингових комунікаціях. Науковий керівник – Ю.М.Карпенко, к.е.н., професор
-
Д.Ю. Шуляр, студ. гр. М-131. Дослідження масштабів потенціалу ринку. Науковий керівник – Ю.М.Карпенко, к.е.н., професор
Із заключним словом виступила завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, к.е.н., доцент Вікторія Вікторівна Жидок, подякувавши всім за активну співпрацю, та побажала плідних наукових пошуків у майбутньому.