Фінальний пітчинг педагогічних інноваційних проєктів

17 червня викладачі кафедри АТЛГ Логоша Ольга Володимирівна та Деркач Сергій Миколайович прийняли участь у пітчинг інноваційних педагогічних проєктів за результатами менторства для молодих викладачів

Фінальний пітчинг педагогічних інноваційних проєктів, що відбувся в червні 2025 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» як  підсумковий етап менторської програми «Цифрові інструменти та технології у викладанні навчальних дисциплін», що тривала з жовтня 2024 року по червень 2025 року.

До участі в програмі були залучені 16 молодих викладачів з досвідом роботи до трьох років, які протягом навчального року навчалися в Школі молодого викладача та вдосконалення педагогічної майстерності за менторською програмою,  реалізованою в межах проєкту Erasmus+ KA2 PROMENT. Координувала менторську програму Людмила Ремньова. Підтримку в реалізації програми надавали Центр тьюторства та менторства університету, команда міжнародного проєкту PROMENT, а також викладачі-наставники з різних кафедр.

Пітчинг педагогічних  проєктів відбувся у двох форматах: 17 червня — офлайн, 25 червня — онлайн. Загалом було представлено 16 авторських проєктів, спрямованих на удосконалення методики викладання в умовах змішаного навчання та стрімкого розвитку цифрових технологій і цифрових інструментів.

Ольга Володимирівна Логоша представила проєкт “Інноваційне проєктне навчання як основа для запуску стартапів у сільському та лісовому господарстві”.

Сергій Миколайович Деркач виступив з проєктом “Створення електронного дендрарію при викладанні дисципліни «Дендрологія»”.

Цей пітчинг продемонстрував високий рівень професійної мотивації учасників, їхню відкритість до змін та готовність впроваджувати інновації у навчальний процес. Представлені педагогічні проєкти  стали прикладом успішного поєднання теорії й практики, індивідуального зростання та  менторської підтримки. Щиро вдячні всім учасникам менторської програми  за активну участь. Особливі слова вдячності нашим менторам, які щедро ділилися знаннями, досвідом і вірою в потенціал молодих викладачів.

Школа молодого викладача та вдосконалення педагогічної майстерності продовжить свою роботу й надалі, відкриваючи нові можливості для професійного розвитку, співпраці та педагогічних відкриттів.

Проєкт співфінансується Європейським Союзом, проте висловлені погляди та думки належать лише авторам цього проєкту і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури. Ні Європейський Союз, ні грантодавець не можуть нести за них відповідальність.