MARKETING-BATTLE 2019

 

Напередодні Дня маркетолога 24 жовтня 2019 року на базі Коледжу економіки та технологій ЧНТУ відбувся MARKETING-BATTLE, у якому взяли участь дві команди: збірна команда спеціальності «Маркетинг» ЧНТУ та збірна команда спеціальності «Маркетинг» Коледжу економіки та технологій ЧНТУ.3

Символічно захід відбувся у день ООН, а відтак тематика батлу була обрана з урахуванням Цілей сталого розвитку: ціль № 4 – гендерна рівність. Командам уродовж маркетинг-батлу необхідно було розкрити концепцію досягнення рівних прав людини між чоловіками та жінками, прорекламувати рівні соціальні можливості для реалізації особистості.15

Команди змагалися в презентаційних та креативних конкурсах: презентація «Сильна, слабка стать»; «Зміни світ! Думай позитивно!»: трансформація друкованої (банерної) реклами, у якій яскраво виражена гендерна нерівність на рекламу, яка б розкривала просування товару/послуги без використання дискримінації; «Паритет»: розробка соціальних рекламних ролик про партнерські відносини в суспільстві; інтелект-батл капітанів; musical hometask: розкрити тему гендерної рівності у вигляді театрального перфомансу.

Варто відзначити, що до професійних якостей маркетолога фахівці з підбору персоналу відносять комунікабельність, уважність, цілеспрямованість, структурне та аналітичне мислення, спостережливість, ініціативність, хорошу пам’ять, чітку і правильну мову, а також презентабельний зовнішній вигляд. Обидві команди протягом батлу довели, що повністю володіють вище зазначеними якостями.   1

Несподіваним фіналом MARKETING-BATTLE стала нічия. Переможці отримали friendship-кубок, який протягом кожного місяця почергово буде переходити від команди до команди. Учасники отримали подарунки, які будуть нагадувати їм про правильний вибір майбутньої професії. Бажаємо майбутнім маркетологам творчого натхнення, креативу та кар’єрних успіхів.

Запрошуємо на ІІІ MARKETING-BATTLE 2020 до ЧНТУ! Слідкуйте за новинами!