Чим приваблює Чернігів туристів: результати третього маркетингового дослідження

Маркетингове дослідження 1

Чим приваблює Чернігів туристів: результати  третього маркетингового дослідження На замовлення Управління культури і туризму Чернігівської міської ради кафедрою маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського національного технологічного університету з 20 квітня по 20 червня 2018 року було втретє проведене маркетингове дослідження ринку в’їзних туристів Чернігова. Офіційні результати маркетингового дослідження було презентовано 18 вересня 2018 року під час прес-конференції в Управлінні культури і туризму Читати далі …

Викладачі та студенти ННІ бізнесу, природокористування і туризму прийняли активну участь у всесвітній акції World Cleanup day

V_copy

15 вересня 2018 року відбулася акція World Cleanup day в рамках якої 150 країн згуртувалися заради однієї позитивної зміни – чистого світу. До Всесвітнього дня прибирання долучився і ЧНТУ, в тому числі навчально-науковий інститут бізнесу, природокористування і туризму. Наші студенти та викладачі доклали чимало зусиль, щоб зробити Чернігівську Ялівщину комфортнішу для відпочинку. Дякуємо тим, хто виявився не байдужим і прийшов на допомогу.

Перші дні навчання студентів першого курсу спеціальності “Туризм”

Туризм

Сьогодні студенти першого курсу спеціальності «Туризм» ННІ бізнесу, природокористування і туризму  разом із куратором розпочали вже не віртуальне, а в реальному режимі спілкування. Після відвідування офіційних урочистостей у центральному корпусі університету, першокурсники побували біля найромантичнішої будівлі Чернігова – палацу Григорія Глібова, а далі влаштували прогулянку Валом.